Friday, June 17, 2011

TAMAN BINA LIFE...

salam n selamat petang.... sekrang ada kat umah kat alor staw..
semalm bru sampaii... home sickk okeyh???
nak ceter sikit pasal kehidupan aku sem nihh..
upps!!! pejam celik dah sem 5 akuu nih..
asgmen n kelas 4 dis sem agakk x membebankan sngt...
okeyh sngt shukerr :)
.
.
.
.
tingal lagi 1sem untuk prektikal  maka tmatlaa diploma aku..
yiihaa!!ta saboo lorhhh :P
xsabo nak kombo laa... beshhh dapat bunga kan..:)

 actually mcm sem 3 ari2 aku kena duk luar sebb upsi amk intake byak thun nihh..
sebnaryer tak kesah n tak sedeyh sangt 
cz sebelum nih dah besa duk umah sewa
 matang pon sebab duk rumah sewa (matang ker)
actually dis sem aku duk ngn orng yang aku xpernah knai rapat
seng ceter kurang rapat laa...except ASMIDA..(rumate)
mula2 asa tkut jugakk..tkut ta bule sesuaikan diri..
but ternytaa okeyh jer... dalam umah 2 ada 9orng...
termasuk laa cik SUMATI dia keja kat fkulti kiter ..
Tapi kamu grup lain2.. tapi okeyh jerr,,,
aku, as,saba n haslawati grup C
diorng cumi,ika,nor n sally grup B..
okeyhh laa..adil kann...
kitorng da klas.. diorng msakk..
diorng da kelas kita masakk..hehehe  :)
duk umah sewa masak senirik jer.. jimat okey??
n masakk pon ala2 chef jugakk... sedap woo...
chef wan mkan pon dia ngis okeyh sbb sedp sngt...

p/s:4 dis sem... tman bina nihh laa syurga kamii..ehhehe :)


No comments:

Post a Comment