Thursday, August 25, 2011

::BBQ at TAMAN BINA


SALAM, dah lama rasa tak update blog nih.. 
dah naik berkulat dah blog aku..eish3!!!
sepanjng bulan posa nie rasanya aku tak update lagi blog aku nihh....
 tak sempat tak der masa.. busy sangat sejak dua menjak nihh,,,
 actually.. aku baru ja sampai rumah tengahari tadi....
 now at home... yihiiii :P

see!!pic above... look so delicious rite!!
yes!! nak ceter sai gambar  kat atas 2 ler...

 tak per laa.. meh cek nak ceter sikit sai penglaman 
berpuasa ngn kwan2  tahun nihh
n my be y  trkhir berbuka posa dengan kwan2 di UPSI...
 uhh!!sedeyhhh kot!! dah sem las... nex sem suma prektikal... 
then suma done 4 diploma!!!
 hari 2.. puasa ke 20 hari... kat umah sewa...
 kami ada wat BBQ sikit... 
1st tyme aku wat BBQ.. sory agak peqakk...heee...
 but heppy sangt2... buat dengan geng2 rumah lpas berbuka...

bangun awla wooo pagi 2... kmas rumah... perap aym..
kupas bwang, ubi kntang untuk wat bhun goreng n roty jala..
 makmoq gilaa menu hari 2..
 see da pic laa seng







ini roty jalaa.. aku paling suka buat bnda nihh..hahahahha
aku da pndai wat.. bule kwenn yess!!


nih pulak kari.. makan dengan roty jala...
 perghh wat mcm nk bernega kan...??
senang jer wta kari nihh.. gna ubi jaa... msuk aym sikit..
jadi laa.. sedapp!!
bihun goreng..simple jer untuk berbuka..
 tapi sedapp.hehe
 anak2 dara taman bina masak... :P



nie laa rupa ayam yang diperap dengn serai halia n madu...
 bau sangat bestt,,,
,

 selain ayam ada jugak sosej n kerang....
bawang 2 untuk mengelak dri kena knser...
so wajib makan walau sikit okeyhh :P




Nie laa rupa ayam kami...heheh


then dalam pukoi 12 cam2 barulaa hbs... 
pas2 suma msuk bilik sebab dah letih seharian mngadap bnda nihh dari pagi... 
but best n enjoy sangt2...
pejam celik dahh nak raya pon kan... lagi 4 hari lagi... 
RAMADHAN juga dah nak berakhir..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN... :p









No comments:

Post a Comment