Thursday, September 15, 2011

BUNGA ROS...

Seriusly aku sangt suka bunga ros... 
setiap kali aku kuar pekan tanjung malim..
mesty aku tengak kedai bunga.. aku teringin nak beli bunga hidup...
 tapi sush giler nak cari..maklum laa dok cerok ulu kan...
yang banyak bunga plstik ada la..
xmaw eyh..kat umh aku pon belungguk..:D

aku seniri tak taw kenapa aku suka bunga ros
 my b ada makna yang trsirat n tersurat disebalik warna bunga ros 2 kan...
 setahu aku wrna bunga ros selalunya merah, putih n pink.. 
y selalu la.. mungkin da lagi warna lain yang aku seniri tak taw..ahhaha
 tapi agak pelik bagi aku
 kalu ada bunga ros warna hijau ker biru ke... coklat ker..
 my b sembur dengan pewarna atau cat kot.. :D

tapi selalunya, yang selalu dapat bunga nihh 
adalah pasangan kekasih atau orang yang konvo..
n yang selalu ..
but baru beberapa hari lepas aku dpat bunga ros...
from someone... biarla rasia... :P
tapi aku yang pilih bunga 2.. kueng3...
1st tyme aku jalan pekan tm aku jumpa bunga ros nihh
sebelum nihh aku p cari tak penah ada ponn..
eeii!!! xperla... at last dpat jugakk :)
btw 2 1st tyme aku dpta bunga ros.. best laa jugakk..
even yang aku dpat simple jer... tapi aku suka...
even bunga ros x leh makan... 
n dia akn layu..
but i luve it...

kalu dulu zaman sekolah.. 
cukup anti laki bg bunga kat pompn
 duk pertikai pulak kenapa laa x bg coklat ker..
.bule jugak mkan
 kenyang jugak kalu masuk perot..
tapi 2 zaman sekolah laa..
sekarang ku dah besar... mgkin jiwa 2 dah berbeza dri dlu..
cewahh!! :D
<3

at last: thnx 4 my dear... <3




makna warna bunga yang aku copy paste dri internet
Bunga Ros Kuning: Si dia mahu kamu menjadi sahabatnya atau ia menandakan perasaan cemburu terhadap kamu
Bunga Ros Merah : Si dia mencintaimu setulus hati dan ingin bersama selamanya..
Bunga Ros Putih: Rasa cinta yang ada dalam dirinya adalah cinta sejati dan sesuci ros putih itu.
Bunga Ros Merah Jambu: Kamu adalah cinta pertama si dia dan ini menjadi rahsianya sejak sekian lama. Maknanya kamu adalah insan yang menjadi idamannya selama ini.

3 kuntum bunga ros... 1 ros putih 2 ros merahh..




p/s: sapa yang teringin sangt nak bunga tapi tak dpat... p la cari kat kedai bunga k..ehehhe
jagan biarkan hidupanda diselubungi misteri..okayhh :D
 gdnyter.. salam  
ikhlas dari :Nur awatif bt abdul rahaman :)




_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?0b1bea93ec8e6a903a81cb06c67638ec

No comments:

Post a Comment