Friday, June 24, 2011

~Aku Bukan Budak Muzikk... Aku jugak Bukan budak Seni.. arghh!!!

salam sejahtera... dah lama yer tak update blog nih.. dah berkulat dahh...kah3
actually, sekrng di umah sew.. sangt boringg!! rumate pon balik kmpung..
so malam nie kena la tdow sornag3.. huhuhu :(

bila tyme snyi n sepi macam nih mula la pikir pasai asgmen....
huhh.. serabutnyer.. 
kbyakkan asgmen kena submit seblum posa nihh,,,
salah 1 asgmen y aku dapat adalah 
kena wat buku cerita kanak-kanak....
& kena lukiss sendirikk.. argghh!!! 
aku mana la reti lukis.. jari xdak seni lorhh..keress!!!
idea ada..tp nk lukis 2 masalah besaq bg akuu...
but i will try da bestt k.. cayok3..
tapi x stat wat lagi pon..aduii..
bila nak stat pon tataw...
my be 2morow..heheh :)

2nd asgmen kena wat alat muzik ,guna bahan terbuang,,,
aku mmg ta penah ada idea..
al mklumlaa x kreatif kann... 
cner nak jd cikgu pon tataw laa..ahahhaha:)
tapi dahh ada idea dahh..cma nk wat 2 pning sikit...
tp bahan y gna bukan bhan terbuang pon...
kena beli jugakk...  nk cri y terbuang x taw laa kat na
 dok nampak bahan terbuang dalam tong sampah jer... huhuhu
adoikk at 1st asa sush jgakk.... idea suma orng dah cilokkk..
aku wat alat muzik jnis tiupan..mengunakan paip air
pas2 nak buh loceng skit... bagi banyak fungsi...
 tataw la jd ka x..
aku amik dari struktuk alat muzik vuvuzela...
hope mnjadi laa... AMIN :) aku buakn budak muzik kann..

 asmengmen seterusnya adalah tarian....
wahhh.. menari 2..gelek3!!!
2 pon kna persembahkan sebelum bulan posa..agak rushing jgakk...
n sangt complicated nak cri lagu n gabungkann,..
bule imagina x??? eeisshh... pningnyerr
macam2 kena pikir... :(
pakaian.. gaya n pergerakan.... nynyiann.
kitorang kena buat tarian n kena menyanyi sekali..
 sora sedapp kan... tyme nihh nk tunjuk bakat..ahahha
(ayt sedap aty jer)

Nie tak termasuk lagi asgmen bertulis yang lainn....
tapi besa laa kan.. adat  belajar cm2 laa...
buzy... kna byak pkir.kreatf n wet pon jugakk hbs byak sikitt
heheheh :)
but so kayy jer .. asalkan sumanyer berjaya & 
lecture puas hatii n markah mantop... 2 lebih penting
btuii x??
 so kayy.. ku akan wat yang terbek 4 dis sem..
sem las kott..
so kna laa smngta lebih n wat yang terbaikkk..
 yeahh!!! cayok3!!!



No comments:

Post a Comment