Thursday, July 21, 2011

L.E.G.A~~

Salam... selamat petang.. sekarang jam menunjukkan pukui 3.18p.m...
 keseorangan dalam bilikk.. rumate ku dahh balikk... 
cuti seminggu kannnn..yeayyhh!!
 aku pon akan balik esok pagii.. yahuuu bestnyerr...
 besst sebab legaa.. .. lega sebab apa??
 haah!! lega sebab asangment aku yang berat2 dah settel..
tingal asgmen individu nasgmen besa2 jerr lagi... :)
 asa realise sangat2... & sangat2 berpuas hati
dengan hasil walaupon tak seberapa... :P
 salah satu asgmen akuu yang dah setel 
adalah pesembahan pergerakan kreatif...
, mencipta alatan muzik dari bahan terbuang,
 pameran perkembangan 3D, dan  presentation stndert pembelajarnn.
nie baru separuh yang dah setel..
ada g separuhh..kira okeyhh laa kann 


 even byak halangn but kami tetap usaha 
n wat yang terbaikk... hehe
 seriously aku mngakui, sem nihh even asgmen agak killer 
but hasil sangat best n mantopp
al maklumlaa dah sem 5 kann...
dah nak prektikum ponn.. suma mengadaptasi apa yang dah belajar,...:)
yeahh!!terbaekkkk :))
 x per nati ada masa aku akn uplod gambr2 
masa tarian n masa pameran n segla aktiviti aku for dis sem...
tue pon kalau aku rasa rajinn laa kan... 
okeyhh laaa ceter takat nihh dulu....
now nak tdow.. ngntuk sangat3.. 
banyak ari dah duk jadi burung antu,,,
satg pkui 6 nak p berbasikal 
keliling TANJUNG MALIM dengan kengkawan...

ESOKK nak balik loqstaqq dahhh.. 
cutiii!! yahuuu balik kmpung..wowowo balik kampung..
hati girang!!

No comments:

Post a Comment