Monday, October 31, 2011

::Semester 5 dalam kenangan::





 Assalamualaikumm... ^_^
dah kat sebulan aku tak update blog aku nihh...
dah banyakk dah sawang.. sarang labah.. eiii dirty!!!
hahaha .. actually, aku malas nak update..
hidup sekarang menjdi lebih privesi.. cehh!! bajett!
x der laa.. malas jer... mlas nak menaip.. x dak mud..
actuall aku baru jer habis sem 5... best kan.. yahoo!!!
 21/11 nih aku start prektikal kat ulu kinta ,PERAK..
hope everyting will be okeyh... :)

 memg heppi sebab dah nk hbis stdy..
tp dalam masa yang sma...
 rasa sedeyh n sayu meruntun jiwa
yela... 2thun lebih duk tnjung malim dengn kawan...
 suka duka.. susah senang bersama..
so banyak sangat kengan yang tercipta dan diciptakan oleh kami...  :)
btw... kami menggunakan masa2 senteng nih untuk
 berjalan dan mghbiskan masa bersama..
ya..diakui.. sem nhh mmg byak sangt aktiviti yang dijalankan 
bersama kawan-kawan...
banyak meluangkan masa then menghabiskan duit jugakk :P
 yeahh!! 2 meng wajib jidan kan ... :D

tapi seharis ebelum hari last sangt sedeyh.. jejak kaseh 1 umah...
sebab nak berpisahh ngn kawan2..
besalaa gduh sma..mkn sma2.. suka duka gelak taw sama kan..
 terlalu indah kngan itu...
aku juga menglirkan air mata...
sedeyhh... aku nih ssh nk mengis depan orng.. lebih2 lg kawan2...
 tapi mlm 2 menitis jugak.. xpala kira halal.. :)
 Banyak bnda yang aku dapat sem nihh
contoh.. kalu kita x suka orng buat kat kiter kita jgan wat kat orang....
&
the most importnt thing yang aku bljar sem nihh adalah erty persahabtannn
even terasa ty... sakit aty gduh.. but mereka tetap bersama...
:) N try 2 settle the prob together.. :)


sweet kan ssah skrng nih nak cri kawan y macam 2...

 btw aku rasa berutung walaupun aku bukn sebagahian dari geng depa..
 tapi aku berpeluang merasa nikmat persahabtan  :) 
thnx fren ..luf u all...so much...

 tgak pic laa.. y sempat amik msa sem 5 & masa kami 
p jalan2 menghbiskan masa bersama :)
saksikanlaahhhhhhhhh....





hOTSpring sgai klah.... *KENANGAN*



Piknik kalumpang *RINDU*

 


selepas exam.. ehhehe  *KENANGAN*


        
Berbasikal bersama ... rinduu.. *KENANGAN*


Tyme bulan posa..  rindu mereka *KENANGAN*


Malam pragraduasi *KENANGAN*



Berjalan hujung minggu *KENANGAN*


Berbasikal lagii.. *KENANGAN*




rindu kenagan2 nihh... huhu
 rindu kawan2....
 rindu UPSI...
rindu taman bina....


with luv:nurawatif




No comments:

Post a Comment