Sunday, April 15, 2012

::LamEnyerrr... tAk UpdAte bElog kaN>???

assalamualaikum n selamat petang.. ngee~~~
 jam kat dekstop menunujkan pukul 17:59..
 it mean dah petang ler kann... ehheeh
 kejap ejr masa berlalu kan
 pejam celik da 2 bulan lebih aku jadi pengangur terhormat..
 & berbulan3 jugak tak update belong saya nih.. hehehe tecian die.. :(
soey disebbkan kekangan msa dan no awesome story  =)

now!! aku cam besa jadi penggangur terhormat.. nothing 2 do..
 ala2 suri rumah sepenuh masa jer..keh3
buakn x maw crik ekrja & pengalaman ..
nak snagt3.. tp mungkin tadak rezeki lagikk
 semggu lepas ada g temuduga terbuka..
 then sja2 intervw rfc,mcd n ttadika teacher...
 antra suma2...
 aku dapat  kerja tadika 2 as a teacher...pas intervw the owner said..
 saya amk awak terus!! wahh!!rushing nauuu... 
tapi bukan dekat sini... kat KEPALA BATAS,PENANG1!!
 jauhh kan??? hahah so my parents x lepas g sana..
so terus la jadi pengangur lagikkk :( 

doakan saya cepat dapat kerja yer... AMIN!!!

 

No comments:

Post a Comment