Tuesday, May 15, 2012

ALHAMDULILAH... akhirnyaa konvo jugak..


assalamualaikum... selamat petang..
9/5/2012 aku dak KONVO!!! yeayhh!!! seronoknyer...
akhirnya setelah 3tahun ebrpenat lelah akhirnyaa habis jugak belajar...
asa puas sangat2... walaupun maseyh trlalu awai untuk merasa selesa & puas kan??
tapi ikut suka aku ler nak rasa puas jugakk..heheh
bukan apa banyak sanagt kenagan suka duka..
pahit geir sepanjang stdy nihh..
:) pengalaman kan ...
heheh 3tahun tua bukn satu tempoh yang singkat..lama woohh..
bangga laarhh jadi anak kandung SULUH BUDIMAN,,,
 kawan-kawan doakan aku dapat sambung study lagikk yer ke peringkat yang lebih tinggi..
 btw.. sedeyh jugak asanyahabis diploma nih..makna kata habis la stdy aku kat 
UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS,TANJUNG MALIM..
 OPSS!! 1 lagi yang bangga sikit.. we are the first yang rasmikan dewan besar dekat kampus baru 
KAMPUS SULTAN AZAN SHAH,PC..
bangga p laa sikitkan.. :)

tima kaseyh tak terhingga pada insan-insan ini>>>>

:: thnx 2 my lovely parents... sudi datang..syang sgt :)

:: thnx a lot  my bro.. cz sudi drve jauh dari kelantn balik alor star then g tanjung malim semata2 nak meraikan konvo :) thnx 

:: thnx a lot  my kak ipar.. even dah sarat mngandung..datang jugakk.tima kaseyh kak yan..

::thnx a lot mydear, mrT cz sudi jgak datang jgakk :)



:: lastly, thnx a lot to my lovely family cz sudi memenuhkan 5seat dalam dewan 2...

& yang paling penting meraikan hari bahagia aku :)

:)


jum jamu mata kejap tengak sikit gambar konvo aku.. 
V

V
V
V
V
V
V
V






besfren :)




bushuk masam saya :)




family terchenta





yeahh!!dah grad!!





 dari insan2 tersayang :)




k babaii.. 
salam sayang: nurawatif abdulrahman :)



No comments:

Post a Comment